Jag har fått lite tillsägningar på FB att ...

Jag har fått lite tillsägningar på FB att jag ska blogga mer så jag får väl börja ta tag i det. Känns som om det inte finns något roligt att skriva om, vår vardag är inte så lockande liksom. Men vi hade dop för Ophelia förra lördagen ute på Värmdö, det var såå mysigt och det var en hel del folk som kom, men jag tänkte skriva mer om det sen när jag fått in bilderna i datorn:) Dagen har spenderats hos pappa, jag fick lov att låna deras tvättstuga eftersom de lägger nytt golv i vår. Jätte rolig lördag, verkligen;) Mysigt att hänga med pappa & systrar iaf. Nu är vi påväg till affären för mat handling, sen blir de soffhäng! Ha en bra kväll alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0