Söndag

Igår hade vi det super mysigt. Jag kände mig lite krassig så det blev en lugn dag utan dator tid, så de blev ingen bild igår, men då blir de 2 idag. Åter till gårdagen. Den började bra med att jag fick sovmorgon;) Sen framåt lunch fick vi besök av farbror Calle, farmor och farfar (Ophelias). De hade med sig jätte god sushi och sen blev de såklart fika.
Ophelia var på sitt bästa humör och busade ordentligt med allesammans, framförallt med farfar.
Tack Ulla & Janne (och Calle såklart) för lunchen och besöket!

Ophelia med farfar

Ophelia med farbror

Jag hittade ingen nyare bild på farmor och Ophelia:(
De måste vi ändra på!


När de hade åkt hem så gick vi och hyrde film "Dumma mig" & "Shelter".



Shelter var kass, vi hoppades på att den skulle vara bra med så bra skådisar!


Men Dumma mig eller Despicable me som den heter på engleska var helt underbar, jag och Henrik skrattade så vi grät nästan. Jätte jätte jätte bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0